Translate

2008年1月20日日曜日

2008年1月20日  臘腸炒飯、豚肉碎意粉



上個星期六、見落雨、加上木村公司新年会、得我一個食晩飯、不用買「送」、全日都無出街。 Lunch 時分、找找雪柜見到有愛心臘腸、好! 炒個臘腸炒飯先。 




売相幾好、味道当然都好。其實無人教我炒臘腸炒飯、読書時代的某一日、見雪柜有冷飯、有母親大人寄来的臘腸、覚得一齊炒、応該会幾好食、臘腸又有油、炒飯連油都不用!合符経済原則。

我之後有炒比木村食、我見2個人食、用了2条臘腸、(都幾肉痛、因為D 臘腸好珍貴!) 点知木村話臘腸多了少許!激死!

Dinner 就是這個「豚肉碎意粉」、加白菜炒、全無技巧可言、味道如何、我食就一定OK ! 木村就、、、??? 

0 件のコメント:

コメントを投稿