Translate

2013年9月7日土曜日

執屋執布執BLOG

吾使多講大家都知大人人努力執緊個BLOG D Post
時間関係、大人人最終都決定放棄部分Post
 
以前種過D 0羊? 算La ~ 遅D 再種過再講過
 
以前返Part time 同隔離阿太D 問題 、、、 隔離阿太都搬走0左
吾多高興0既野、都係吾好記0甘多
 
以前做義売、送山区学生0既頸巾(暖綿綿2011)
送香港&日本老人家0既小頸巾、帽子、、、
0尼D 、、、未来都有打算継続、所以都決定吾搬過0黎
** 睇返暖綿綿2011 D Post 、真懐念0個時同大家一齊努力織織織 **
 
個BLOG 仲有大約200個Post 就搬完、再努力少少就可以了件心事 
 
0尼個星期大人人除0左執BLOG 外、仲努力執屋
化療期間大家寄0左好多野比大人人、大人人無0羊点執好
一個又一個0既紙皮箱放晒0向屋企
 
 
下星期有朋友0黎秋明山探大人人同小灰灰 
吾整走個「紙皮山」、邊有位比朋友坐 
 
仲有
大人人話開始整D 野放上Yahoo JP 拍売
但D 布、手提、手帯、拉錬、鈕、装飾、、、其他配件、、、度度有D
大人人自己都吾記自己有D 0羊
0岩0岩好上星期日又偶然睇到心水「収納箱」
 
  買0左6個(多謝7500円) 
 
努力努力 ~ 用0左一日時間執好第一次
吾覚吾覚大人人買0左2箱Snoopy 布 ~ 
仲有好多公仔布 
 
屋企D 冷同布、、、吾可以話好多、但一定吾可以話少 
 
下星期0黎0既其中一個朋友係由香港0黎
大人人0尼D 点会比人地2手空空0甘0黎
結果去淘宝淘0左D 書、包邊布帯、、、又煩朋友帯過0黎
 
真係吾知点放???


 

37 件のコメント:

  1. 快喇..."重有200"!執時執唔好過勞呀!

    返信削除
  2. 我同你一樣決定放棄部份post

    返信削除
    返信
    1. 「放棄」有時未必吾係好事 ~ 
      0甘你搬晒未 ?

      削除
  3. 我都唔知點搬好,真係煩!!!

    好快有朋友去日本探您,一定好開心呢,慢慢整理家中的東西吧,執下又休息下!!!

    返信削除
    返信
    1. 有BLOG 友話有個煮食網、好簡単可以搬晒D 野
      吾想煩住、或者先搬去0個度再算
      小灰灰搬好0尼度後会再睇大家仲有無新場細個D 、多D 香港人0既

      削除
  4. このコメントは投稿者によって削除されました。

    返信削除
  5. 我都放棄左好多架.......大大人要加油呀!~~~
    朋友會唔會拎D食物比你????

    返信削除
  6. 小灰灰,你身體點呀,好些沒有,不要太辛苦操勞,多休息呀.祝你開心幸福健康

    返信削除
    返信
    1. 有心0牙 ~ 小灰灰無野、好健康 (病0個個係大人人0牙)
      D Post 搬好0刺 ~ 真係搬到阿手抗議! 
      大人人仲開始返睇小説、整手作

      削除
  7. Hihi..我來打個招呼...^^
    wow..大人人好忙喎...又執屋執布執BLOG

    返信削除
    返信
    1. 你最近好0馬? 好好照顧自己。 
      遅多陣先慢慢追返大家D 近況

      削除
  8. 6個箱7500yen, 算平嗎?? 話時話, 我間房亂到嘔, 都唔知執得blog 定係執得房,,,,煩呀.

    返信削除
    返信
    1. 価銭算一般La 。見幾Colorful 、放屋企醒神D
      老實毎次買完野就要執、乱放乱放、結果連自己買過D 0羊都吾記得

      削除
  9. 6個收納箱夠唔夠放呀?...我都係越買越多...又要揾地方放><

    返信削除
    返信
    1. 吾多夠0架、但無計La
      話時話又有2大箱淘宝0黎緊 
      Haaaaaaaaaaaaaaa ~

      削除
  10. 祝喬遷之喜!
    真係大屋搬細屋, 唔見一籮posts, 成600幾篇, 一樣要sort走一d , 唉!
    至慘要upload過哂d相, 宜家都係copy住先! ><

    返信削除
    返信
    1. 小灰灰原先有13xx?14xx?個Post
      部分無晒D 相、結果吾搬
      最終39x個Post 、但搬到無心機
      差D 吾想再継続 

      削除
  11. 我只搬了幾篇,遲下有心機再算.你要好好休息.不要太辛苦 ~ take care!
    中秋節快樂 :)

    返信削除
    返信
    1. Thanks 小桃 ~ 
      撹完個BLOG 心理有D 不平衡、、、所以都無理個BLOG

      削除
  12. 大人人,我唔知點搬屋呀

    返信削除
    返信
    1. 大人人個搬屋経験係失敗0既、所以 !!! 
      無能為力 

      削除
    2. http://ciciceci.blogspot.jp/2013/09/hktopblogger.html
      参考0下 

      削除
  13. 我點樣可以加你呀?搵唔到喎~
    有冇諗過搬去點煮網呀?
    我個新blog~~http://osmanthus12345.blogspot.hk/
    但係我未定會唔會搬嚟呢度
    如果點煮網有寫blog平台,我可能會考慮,因爲始終係HK地方
    仲有~你幾時會喺yahoo做backup呀?

    返信削除
    返信
    1. Add BLOG 友: 
      「閱讀清單」有個「新増」、你Copy 条BLOG Link 去上面個空格度、再選「追蹤」 、就得。 
      小灰灰BLOG Link http://otsukakoro050506.blogspot.jp/
      暫時吾会想個BLOG 0既野住。 Back up 、吾使做0刺、大人人Delete 晒D Post 、D 相都会毎日Delete

      削除
    2. このコメントは投稿者によって削除されました。

      削除
  14. 我仲係收唔到妳呢度嘅回覆通知,但又唔係個個人回覆都收唔到喎,點解呢???

    返信削除
    返信
    1. 小灰灰都収吾到人地覆小灰灰0既通知 

      削除
    2. 你set o左收通知呀? 係設定入面的設定, 有個"行動裝置及電子郵件.
      你倩見到留言通知電子郵件, 你打入你收件的e-mail就得啦. (我set o左yahoo 收通知)

      削除
  15. 我add 咗你啦,你幫我睇下得唔得

    返信削除
    返信
    1. 第日點煮網一但真係有平台寫blog 你會唔會考慮呀?

      削除
    2. 睇到你0刺~ 
      再搬、、、睇定D 先再想

      削除
  16. 我都睇到你啦
    我呢排都好鬼忙,都未得閒諗搬blog嘅嘢,要遲啲先搞啦~~

    返信削除