Translate

2013年9月1日日曜日

係時候努力

上星期大人人0向図書館借0左D 書



打算努力学習
希望可以好似Yahoo JP 拍売見到0個個売家、做到小小生意 ~
当然小灰灰吾信大人人一開始就做得靚、売得出
但0羊都吾做就一定無一様做得成

0尼2日掛住撹搬場、大人人都無時間睇D 書
家陣叫搬0左、大人人話会動動手整D 野
好多野想整、大人人仲係吾使返工、吾使照顧小朋友 、、、
但真係吾知点解、、、連午睡時間都無、、、都做吾到D 0羊出0黎 ??

18 件のコメント:

  1. (日文喎...不過唔緊要,估估下都當岩啦)慢慢做啦..我早排諗緊勤力D寫卜用左無數個小時整理D相~點知突然又要搬場...哂我心機.

    返信削除
    返信
    1. 小灰灰改0左做中文、但吾知点解Logout 後再Login 又変返做日文
      但格識一様、無問題0既 
      吾好吾開心La ~ Yahoo HK 原先都変0左食之無味棄之可惜0既BLOG 場、家陣令大家Dick 起心肝換場、吾係吾好事

      削除
  2. 返信
    1. 原先先話: 吾好意思、邊位BLOG 友0牙 ?? 
      睇到隻伸利袋鼠就 Haaaaaaaaaaa ~ 認得0刺 

      削除
  3. 我一諗起果個5萬幾yen既袋就…
    大大人你要加油呀!
    係要時間琢磨既… 我都搞到一舊舊…

    返信削除
    返信
    1. 大大人, 你add左我未??

      削除
    2. 0個個袋、、、仲有下集
      等小灰灰遅D 再寫

      削除
    3. 有下集...我想知呀!

      削除
    4. 欲知下集如何、請密切留意小灰灰網誌La 

      削除
  4. 唔知邊個製add u ar

    返信削除
    返信
    1. 你0向你自己個場度、搵小灰灰0既留言、Click 大塚家的小灰灰 
      Then 会去0左小灰灰個場度、右上角有個「加到社交圏」、你Click 入去就加到

      仲有一個係「閱讀清單」
      Click 「新増」、打小灰灰個Address 入個格度  
      http://otsukakoro050506.blogspot.jp/
      再選「追蹤」

      削除
    2. 小灰灰勁喎...咁快熟識咁多嘢...睇嚟遲吓我都開番個blog玩先...hehe~

      削除
    3. 無法La ~ 想早日「交吉」
      今朝大人人先被隻Ya烏激親

      削除
    4. 小灰灰你去我到留個言呀,我入唔到你個場呀!

      削除
    5. 我追蹤左你了,你走唔甩啦hahaha

      削除
    6. 走?No La ~ 歓迎追蹤

      削除
  5. このコメントは投稿者によって削除されました。

    返信削除