Translate

2013年9月24日火曜日

小灰灰又出現

吾好意思、小灰灰又吾見影一排
其実無0羊特別理由吾出Post 、只係無心機出 
搬完Post 後、小灰灰同大人人都覚得好辛苦
大人人手痛
心覚悶 、、、無事、放心、、、只係心理上問題 、、、 
有搬BLOG 陰影 
不過足夠撹到連去大家度睇Post 都無心機!

加上、搬過0黎0既Post 全部吾見晒D 相 !!! 
 
又再添加無心機指数 !! 

本想由零開始、、、
最終大人人都決定等有心機時再放返今年0既相上0黎 
2013年前0既、吾放0刺、要花好多時間搵相

点都好、小灰灰同大人人決定: 継続

**************************

無出現0既日子中、大人人都好充実、整0左D 野
小灰灰当然都吾悠0架、要幇大人人做Model & 監督
 



 
 

 
Sorry Sorry 要大家担心

30 件のコメント:

  1. 大大人,要幫忙既, 你開聲我一定幫

    返信削除
  2. 其實難唔難整呢?自家整連個手包都不用向外買,我鐘意呀,喜歡乜款式都可以車比自己,十個讚呀,請小心保重身體不要忙壞呀

    返信削除
    返信
    1. 大人人整到0既吾会難 ~ 
      但仲未去到 「喜歡乜款式都可以車比自己」 0尼個Level

      削除
  3. 我上次COPY & PASTE 攪幾篇已經手軟, 所以我都放棄, 但後來朋友搬BLOG成功, 我自己又有另一個細BLOG, 所以試O左個個細BLOG成功之後就有希望搬COWCOW BLOG了, 不過依家等緊YAHOO的下載備份.
    你可以睇豆丁搬家和コーさん搬家兩個BLOG, 跟住做就問題唔大. 你試下吖.

    返信削除
    返信
    1. 無La ~ Too late la  !!  D Post Deleted !!  
      不過算La 、天有安排 

      削除
  4. 嘩...........你都好叻O者, 識整咁多o野, 整o黎賣都得啦~

    返信削除
    返信
    1. 家陣無Part time 返、整野可以打発時間、整完吾太肉酸0既都会放上Yahoo JP 拍売場売売、売返D 本返0黎又可以継続買「玩具」

      削除
  5. 我唔搬舊blog過嚟啦,费事煩,重新開始^^
    最重要健康!

    返信削除
    返信
    1. 一切由零開始、其実吾係吾好 、、、
      可能最終連相都吾放返上去 (Haaaaaaaaaaa ~)
      想做0既太多、吾想花太多時間再撹個BLOG

      削除
  6. このコメントは投稿者によって削除されました。

    返信削除
  7. 返信
    1. Thank you ~ 大人人無人教、只好自己様様試試、慢慢試La

      削除
  8. Hi, 係我呀~~gloria(beandogsnow)~~我都開始試開新blog,攪到我一頭煙,你知啦,喺yahoo我好多airfryer,Bosch M8,LC等等食譜,而家都唔知點搬過黎?如果唔掂,我自己keep番record算喇,無辦法...

    返信削除
    返信
    1. Hello
      大家話Yahoo 幇手搬都搬得OK Wow
      仲有個煮食網都好OK Wow
      你会吾会試? 
      小灰灰D 野Delete 晒、所以吾会再煩 

      削除
  9. Wow ~ 好靚的作品!
    要多d休息,放開心情^^
    做手作是忘記那些瑣碎煩事的好方法,不過也要保重身體 ~

    返信削除
    返信
    1. 真係、手作解憂愁
      放心La ~ 有休息0架 ~  吾休息、、、対公主手会投訴

      削除
  10. このコメントは投稿者によって削除されました。

    返信削除
  11. 您都做左唔少作品喎!!!

    情緒總會有高低起伏,最重要係唔好俾不快情緒長期困擾自己,保重呀!!!

    返信削除
    返信
    1. 情緒不安会影響病情、所以都努力煩少D
      D 手作都係精神時做、做完更精神 Haaaaaaaaaa ~ 

      削除
  12. 你D手作仔整得好靚呀~~~好細緻

    返信削除
    返信
    1. Thanks r ~ 
      不過、小灰灰同大人人就覚得你整0既野食吸引好多

      削除
  13. 好靚呀!!! 好想要呀!!!! >w<

    返信削除
  14. hello, 謝謝你來訪我的blog~~ 其實我都未搬舊blog過黎呀... 慢慢啦,唔駛急,最緊要開心﹗

    返信削除
    返信
    1. OH ?? 点解家陣先睇到個回応 。。。 
      阿BLOG 、放棄0刺 ~  向前看 

      削除