Translate

2007年8月24日金曜日

2007年8月24日  木村太的第一個早餐

2007年8月24日




06:45、 大人人的手提電話的鬧鐘響了、、、
Wah !! Wah !! 帯我們去邊度玩? 

話説今年4月尾、木村帯大人人同小灰灰去富士山睇「瓢移」、那天我們03:00起牀、03:30出発、所以小灰灰認為、早起身就是有特別的節目、有得去玩。 

等等、、、但木村明明要返工? 大人人又没有換衫、一点都看不出有外出的跡像、So? 小灰灰又有事情不明白了! 見肥頭表哥都起了身、就問問肥頭表哥先。

小灰灰: 「肥頭表哥、你知不知道是什麼的一回事?」

肥頭表哥: 「zzz?zzz?zzzzzz Kille(即小灰灰的大人人)失眠?Kille有病?」

阿狗: 「NONONO、我昨晩聴到大人人話煮早餐」

小灰灰、肥頭表哥、阿三 (三口同声): 「煮~早~餐?早~餐?~餐??阿狗你有没有収錯風?」

阿狗: 「我無聴錯、大人人真係話煮早餐。」

阿三: 「我都有少少印象、早2晩木村問過大人人、「你会否煮早餐給我?」」

小灰灰、肥頭表哥 (二口同声): 「0下?木村叫大人人煮早餐?木村有病?」

阿三: 「不過大人人無答煮或是不煮、、、」

小灰灰: 「即係点?好難明解!吾Un!大人人大清早起身煮早餐? 莫非大人人有病???」 

肥頭表哥: 「細路、係難明DD、依我睇、Kille肯煮早餐一定係因為条電話縄。 o尼個星期Kille朝朝都同木村一齊醒、只係無煮早餐。 而家Kille又吾使返工、煮一餐半餐早餐、可以話無難度。」 小灰灰、阿狗、阿三: 「個早餐A、又真係幾無難度。」










0 件のコメント:

コメントを投稿