Translate

2007年12月6日木曜日

2007年12月6日  日本婆婆送的Snoopy

朝早(其實都差不多11点、、、)起身、発現枱上有個大盒。

個盒不是十分大、但都勉強可以放阿狗入去、莫非阿狗都有得返香港過聖誕、探魔鬼包租婆同大怪獣史老比阿四?  正! 等阿狗爬入去試試位先、、、



喂!你邊位??仲0羊0向我屋企??個盒係阿狗0既、快D 出0黎、信吾信咬你?



吾使急、我出来。 0尼位大隻耳叔叔、你好、我未有名!? 今日入門、係一個同史老比同年紀的日本婆婆送我0黎。我の除了個頭大D、手短D 外、仲有一種技能。你睇我隻耳、手同脚都可以郁。







張紙有日本婆婆0既短信、你自己慢慢睇La ! よろしくお願いします(→請多多指教)



大隻耳叔叔、我脛痛(無法、個頭大)、借個背用一用、ありがとうございます(→多謝)



阿狗返香港的夢破了、、、  無里頭走隻野出0黎?麻麻煩煩、、、又成日講日文(注: 阿狗D 日文有限)、 大人人仲叫阿狗幫0尼隻野改名。

就叫「大頭」La ! 「大頭」吾得、無創意、、、Don't Play La ! 大人人、阿狗叫阿狗、青蛙叫青蛙、、、都叫有創意??

但大人人話吾得就吾得La !! 大家快快救救阿狗、比個名阿狗交功課。

0 件のコメント:

コメントを投稿