Translate

2007年12月27日木曜日

2007年12月27日  2007年聖誕礼物1

昨日是Boxing Day 、阿狗黄昏時候見到個大盒正!今晩食Pizza 。但何解個盒没有Pizza 的香味?得D 紙味?? 等阿狗静静地開個盒来Look Look 先。



辛辛苦苦打開個盒、点知仲有個大膠袋、真失望!一定吾係Pizza !!!



正当阿狗好努力以為静静地無人知自己做緊0羊時、、、大人人突然出現、、、

大人人: 阿狗、你0向度做0羊?

: 我、我、我、、、以為有Pizza 食、但又吾覚有Pizza 香味、所以0米打開睇睇、、、

大人人: 你知吾知0尼份係木村送比我0既聖誕礼物?你拆我D 野、、、

: 大人人你吾好玩阿狗La ! 木村份礼物阿狗幫你放0左0向聖誕樹底。

大人人: 所以話你做野、、、做D 又吾做D 、、、有2份礼物、份野仲係你自己収、扮失憶?比魔鬼包租婆知道、又話你蠢!

: 係?係真吾係真?

大人人: 吾係真??!! 你係吾係想話我老屈你?

: 吾係(你0禁悪、阿狗邊有胆話你)。Sorry !! 吾好意思!比返你份礼物你。


: 大人人、你影相La ! 阿狗行開D 、吾阻你。



大人人: 阿狗、你同我企0向度、、、

: 我、我、、、我、、知錯喇、我都Say Sorry La ! 吾係要罰企? (求求你大人人、係都吾好好出街、好鬼醜、好鬼肉酸!)

大人人: 罰企??!激死我La ! 叫你企0向度、0尼度、、、上磅0牙豚! 



: 仲以為要罰、原来係幫阿狗磅重。

0 件のコメント:

コメントを投稿