Translate

2013年12月24日火曜日

Merry Christmas ~


 
~ 大家好 ~
先祝大家聖誕快楽
小灰灰一家好好
大人人除手術後遺症、食薬副作用0尼2個正常問題外
其他都無問題、一切正常
 
最近大人人生活就係: 全織煮婦
小灰灰依然係: 監督
 
多謝大家関心
希望不久会返0黎再寫BLOG La ~ 
 
小灰灰連Facebook 個Email address : 

26 件のコメント:

  1. 大大人~~我好掛住您呀!~~~~祝您聖誕快樂~健健康康~
    阿fryer近排點樣呀?

    幫我問候小灰灰同木村~~

    返信削除
    返信
    1. Thanks all
      我地都掛住你。 你身体好0馬? 
      阿Fryer 、、、因為抽風問題、0尼個月都無0羊郁過 。。。 

      削除
    2. 唉...大大人...我呢個月黑運連連.....
      我又好意外刮親2隻下小腿......搞左成個月, 一邊D焦就開始生實....不過佢0係腳踭位, 訓覺唔可以唔用大塊紗布....因為都幾大下.....
      D膠布錢好金.........加埋天氣乾...D手指頭爆哂...我一直唔肯搽cream...最後都要屈服....搽左幾日, 好番哂! 而家我一覺乾就搽...唉...
      大大人, 如果身體精神許可就去我處留下言啦~~~

      削除
    3. 陰公! 仲0羊撹到爛脚 。。。 

      削除
    4. 而家叫好得7788啦~~~~
      希望可以快D唔使買膠布.........

      削除
  2. Merry Christmas ~ 身體健康 :)

    返信削除
    返信
    1. 多謝小桃。  祝你有個Happy 2014

      削除
  3. 祝聖誕快樂!新年進步!
    馬年快來,預早祝你一馬當先!馬到功成!
    當然最緊要龍馬精神啦!
    身體健康!笑口常開!

    返信削除
    返信
    1. Thanks r ~ 
      大家一様La
      最緊要身体健康 ~

      削除
  4. Merry Christmas and a Happy New Year !!!
    我都好耐冇入blogspot,因爲水浸眼眉,唔搞唔得啦,
    個yblog搞到最後我先行動搬blog,我都係搬咗幾日咋,仲係唔識點用呢個平台
    祝你一家大細平安、快樂、健康、幸福 ! !

    返信削除
    返信
    1. D 好科技野、有好多吾明、有時都吾知去0左邊、睇来睇去都睇吾到個版面。 
      点得好、掛住各位BLOG 友係真0既
      努力搵返個寫BLOG 0既心返0黎先

      削除
  5. Haaaaaaaaa Hahaha
    予祝 Happy New Year

    返信削除
  6. 小灰灰,開心見到你
    祝小灰灰新年快樂,身體健康,
    生活愉快,事事順心.

    返信削除
  7. 最好係久不久來更新
    話我地知你既近況
    寫吓你煮左乜做過乜

    返信削除
    返信
    1. 近期、、、大人人織織織 ~ 小灰灰就比銭買買買 、、、 買0羊??
      買冷La  

      削除
  8. 新年快樂!身體健康...寫BLOG 寫BLOG .

    返信削除
    返信
    1. Happy new year ~ 
      写BLOG 、好 ~ 努力努力 

      削除
  9. 好耐冇見你啦~~~~~~~~~~ HAPPY NEW YEAR~!

    返信削除
  10. 好耐冇你消息.近來好嗎?

    返信削除
    返信
    1. 好0牙 ~ 有心
      早排無0羊心機写BLOG 、希望心機同馬仔一斉返0黎La
      你0尼? 好0馬??

      削除