Translate

2013年10月10日木曜日

Baby Lock BL550FEX 大人人架新車、戦車個戦友

因為探親団関係、大人人架新車前日先収
 


収到当然好想第一時間開箱、但驚自己無力開箱攞吾到架車出0黎
結果等食完晩飯、有返張工作台先叫木村幇手開箱 

嘩嘩嘩 ~ 戦友現身0刺 
 
大家話靚吾靚仔0牙 ?? 


 
  ↑ 0尼盒送0既。 買0既話要8400円

尋日大人人叫做好心理準備、開車玩0左陣

 
叫做試完車(郁得、無問題)。 不過線0既緊密各様就慢慢学調整 

今日大人人第一様要做0既係: 車返個睡袋比阿戦友



 

21 件のコメント:

  1. 靚仔喎,我都有部陣年勝家閘骨車,係媽咪比我,但因為太耐冇用,哩線亂晒大籠,要等我有時間先可以拎去門市比錢請人幫我tune下。

    返信削除
    返信
    1. GOGOGO ~ 有部車閘骨真係方便D

      削除
  2. 架戰車好靚呀,期待大人人的作品

    返信削除
    返信
    1. Thanks ~ 暫時都係打算用0黎閘骨多、習慣先車針織野

      削除
  3. 唔錯喎~~~
    我對上一次摸過衣車都好多年前...係我爸爸既衣車, 好古老, 黑色, 旁邊有個圈圈, 又要用手郁佢, 對腳又要踩個腳踏果D,,,,.

    返信削除
    返信
    1. Thanks
      0個D 古老衣車、大人人老媽都有一架、後来車皮用品換0左架電動0既

      削除
  4. 見到你部閘骨車先諗起我幾年前都買咗一部,但係因爲當時好忙冇理佢,仲放咗啲嘢喺上面壓住咗,到而家都仲未拆箱,
    係咪好誇張呀?
    死啦,都唔知有冇生銹添~~

    返信削除
    返信
    1. 無生銹 、、、 可能生晒虫 Haaaaaaaaaa ~ 

      削除
    2. 我真係要搵日睇睇部閘骨車先得啦~~
      唔係可能真係好似你話齋生晒蟲啦

      削除
  5. 真係有良心,第一時間關照佢。

    返信削除
    返信
    1. 本来係想第一時間 、、、 点知 、、、 到今日都仲未整 !!

      削除
  6. 哈哈...我不懂用衣車, 閘骨車等工具, 所以只可以用手縫呢...^^

    返信削除
    返信
    1. 対大人人0尼D 老花人士、、、手縫係件大惨事

      削除
  7. 我真係要搵日睇睇部閘骨車先得啦~~
    唔係可能真係好似你話齋生晒蟲啦

    返信削除
  8. 靚仔靚仔,好好同佢溝通啦!

    返信削除
  9. 架新車真係好靚呀,有左架靚車後一定可以做更多靚靚作品!!!

    返信削除
  10. 我有部迷你戰車~係公司枱底封塵~ 哈哈哈

    返信削除