Translate

2009年8月19日水曜日

2009年8月19日  阿木的誕生

成個假期小灰灰只係去0左一日街。 
木村、大人人同小灰灰出0左城。 
去0左東京「お台場」。 

目的只係見一個「人」。 

見邊個?? 遅D 再講。 

因為0尼個「人」好忙、無時間全日招呼我地、所以中段時間我地去0左Akiba (秋葉原)同東京車站。      



去Akiba 係因為木村要買野。 去東京車站就因為大人人帯小灰灰去探親。 未去探親前先去医医肚先。 



食完就去Snoopy Town 搵小灰灰D 親戚。 



未去前都知0尼間Snoopy Town 係Mini 、但無想過D 貨品種類0甘少、又無0羊特別製作、無驚喜、小灰灰同大人人行0左3、4個Round 都揀吾到野買!!! 好似小灰灰屋企0個D 仲靚、齊、多過間Shop ! 結果、0羊都無買。 

見仲有時間就再行行。 見到超人間Shop 。 超人好熱情0甘同小灰灰「打」招呼



再行多2行、見到有一大団浣熊、其中一隻仲捉小灰灰影相。



浣熊、本身同木村有D 縁、0羊縁就吾清楚、少少似大人人鐘意我地Snoopy 一族一様0甘La 。 

影完相、木村突然同大人人講 : 要好似大人人帯小灰灰0甘帯阿浣熊周囲去。

?????????? 小灰灰同大人人第一時間都認為自己係聴錯??!! 

木村帯隻浣熊(公仔)去街??? 

大人人再問木村係吾係認真?

木村吾答、但就好認真0甘揀邊隻浣熊靚仔、、、

揀完就比大人人、大人人再問木村係吾係会好好照顧小浣熊、係就帯小浣熊返屋企。 結果、小浣熊成為0左大塚家0既新成員。



小灰灰係木村買比大人人0既、小浣熊係大人人買比木村0既、計一計、我地原来係兄弟。 小灰灰突然昇級做0左「お兄さん」 (我地吾同種? 0尼D 吾係問題La ! )



木村話小浣熊叫 Mokku 、大人人就叫小浣熊做「阿木」、話似木村 

0 件のコメント:

コメントを投稿