Translate

2009年11月11日水曜日

2009年11月11日  2009.10.25 韓国

10月25日
因為要一早去覇好位影相同睇飛行表演、0向地鉄站付近間Donuts 店食個早餐、見D Donuts 幾得、又買0左3個留返睇表演時食
今日好順利地到達会場、可能仲早、所以人仲少。 我地就係坐地下睇表演、大人人腰痛好可能関坐得吾好事。
覇好位後木村去影相、影完就到大人人帯小灰灰同阿木去影
嘩! 人少真好。 差吾多0既位置影0既相、尋日同今日張相、大家睇睇差幾遠
張相、大人人Pa 晒地同我地影0架
D 人睇到大人人同我地影相、吾知係吾係覚得怪?有趣?新奇?
我地影緊相時会有D 拍友吾出声地影我地。 但又明白0既、小灰灰我同阿木0甘可愛
影0牙影、影到去美軍0個Part 、Snoopy 都叫0向美国有D 名声、地位。 好多美軍都話要同小灰灰影相。 吾信???  
影完相後、小灰灰問美軍哥哥可吾可以帯小灰灰上隻Air Force 飛機度影相、就算係企企上機D 梯級影張相都好
点知阿美軍哥哥話OK ! 可以帯小灰灰同阿木去機師位参観
嘩!!! 美軍哥哥你講真?? 
But !! 但大人人無份?  
OKOK ! 大人人、吾好意思、你0向地面等等我地La
大家話小灰灰0尼個経験係吾係好真貴、難得! Waaaaa Waaa !!! 0尼隻就係小灰灰坐過0既Air Force
影完相再行多2行、又有美軍哥哥叫住小灰灰、、、
Hello ! Hello ! How do you do ? I came from Japan 、、、(小灰灰D 英文得0甘上下) 話時話、美軍哥哥你叫住小灰灰我做0羊?? 0羊話? 
話小灰灰Cutie 、送隻飛機比小灰灰做記念?? 係吾係?? 小灰灰有無聴錯??
就係0甘、小灰灰有第2個宝貴経験。 
大人人、小灰灰隻飛機0尼? 小灰灰未同飛機影相、、、
0羊話??隻飛機泊0左去沖縄個美軍基地度? OH !
影飽相後就等睇野。 睇完美軍表演後仲有今日表演0既有関場刊収。 仲有機師簽名、嘩!正!好! 因為小灰灰坐得前、所以可以攞簽名外、仲可以同機師影合照
点解阿木無份?? 因為当時比較混乱、時間関係、只係小灰灰影到。 大人人偏心?? Haaa 、0尼個都有少少La
機師又話小灰灰可愛、帯小灰灰去飛返一転
Oh !  大人人你仲0羊吾将張影做剪貼、2邊D 字睇到晒、係人都知係場刊La~

0 件のコメント:

コメントを投稿