Translate

2011年3月16日水曜日

給BLOG 友的信

給親愛的毎一位

地震発生已経有好幾日、日日都係吾好消息多過好消息
一般0既日本人有幾努力、吾使再講、大家自己都睇到
0尼幾日、有好多吾同0既感覚、感慨

最大最大感覚係: 我地好幸福、多富有的小灰灰大人人肥狗、、、(其他省略)

屋企人、朋友、BLOG 友、、、原来好多人愛我地

以前0向HK 邊有時間識「朋友」、工作工作工作、搵完D 銭未有多機会用就無晒(只怪自己「「投資」」失敗! Haaaaa ~~!)

有銭買冷無時間織、其他手作?更加無想過可以試
到日本後、有機会識到大家、到底係幾時、大家成為朋友、大家無私地教我做手作、談自己、説煩悩、、、
大家係我0尼3年新増0既「財富」

真係吾知幾多0既多謝先可以表達到對大家0既感謝

地震後生活上0既改変係:
電視不停0既傷亡、救助報道、付近超市各店舗無野買、毎日要停電幾個鐘、無期限停止返Part time

但只要有光、我依然一様可以織野、只要有電、我依然一様可以同大家聯絡

余震、某程度已経成為生活一部分

近日、核電問題越0黎越厳重、又要大家再担心多D
其実我地0尼度仲算平安、朋友們叫「快回家」、香港安全D
明白大家0既担心、但又請大家明白、真係到危急情況時、走吾走都無大分別、吾係偉大、自己個位可以0既話留返比多一個小朋友、多一個父母用

我、活0既時間吾知叫長定短、但自我評価係:「精彩」

要我「走」?無問題

Haaaaa ~ 無問題、吾等如放棄

其実: 

努力做好自己本份、已経係個社会貢献、其他「人算不如天算」、食幾多着幾多織幾多痩幾多搵幾多吾見幾多、、、(以下省略)天有安排

感覚上應該仲未可以「収工」、正如之前講過会更努力活得更「好」

請大家放心

大人人上


                

0向網上見到有人将今次天災同戦争問題連上

説天災係天罰日本人、日本人抵死、、、

若果所言属実、、、

中国0既天災又係因0羊発生?

其他地方0既天災又要罰邊個?

天災同戦争0既関係、無知識無水準0既我、真係想吾明???

0 件のコメント:

コメントを投稿